SkirtBike 2014 sau cum sa fii chic pe bicicleta~ [RO ONLY]



Duminică pe 6 Iulie a avut loc un eveniment pe care l-am așteptat de ceva timp, și anume SkirtBike. Am vrut tare mult să particip și anul trecut dar nu am avut cum și mi-am făcut o promisiune ca anul acesta, orice ar fi, fac în așa fel încât să ajung la SkirtBike! Evenimentul are ca scop promovarea mersului pe bicicletă în rândul femeilor într-o ținută chic și feminină. Eu, prietena mea cea mai bună, Andreea, și o colegă de-a mea, Alexandra, ne-am simțit minunat pedalând alături de celelalte 100 participante la a 4-a ediție SkirtBike IAȘI. După traseu am fost răsfățate cu fursecuri, fructe și o tombolă, din care am câștigat atât eu cât și Andreea câte ceva.

  Vă las în continuare cu pozele de la eveniment și aștept părerile voastre mai jos. Pupici! 
Ne vedem pe Facebook și Instagram.


















2 comments:

  1. A fost o zi minunata! Nu vreau sa mai lipsesc de la eveniment. Mi-a placut foarte mult fusta ta <3

    ReplyDelete

Color me RED fashion blog - one girl, many outfits.

Love, Roxx~